sreda, 23. marec 2022

5. Dan

Dobro jutro,

peti dan je bil do zdaj najintenzivnejši, vstali smo kot ponavadi ob 6.40 in šli na zajtrk ob sedmih. Po obilnem jutranjem obroku smo se napotili v kemijiski laboratoij, kjer smo nadaljevali z Winklerjevo metodo, s katero smo začeli že včeraj. S to metodo smo preverjali količino kisika raztopljenega v vodi. Današnja laborantka je bila zelo prijazna, saj nam je ustregla z manjšim eksperimentom, kjer smo dajali zelo močno kislino na različne snovi. Reakcije z kislino so bile zelo zanimive, ker smo videli kaj se zgodi, ko kislina pride v stik z vsakdanjimi predmeti. Laboratorijskemu delu je sledilo kosilo, nato pa smo se prvič odpravili na univerzo za agrikulturo, kjer smo delali mikrobiološke analize vode. Naši vzorci so bili vzeti iz pipe, rek in izvirov; z nimi smo naredili redčitveno vrsto, jih filtrirali s pomočjo vakumske črpalke in pridobljene vzorce cepili na gojišča. Večino današjih tehnik smo že poznali in jih tudi izvajali na laboratorijskih vajah, druge pa so bile za nas vendarle nova izkušnja. Spoznali smo se z lumitesterjem, ki v vodi meri količino ATP, ki je indikator količne prisotnih mikroorganizmov in metodo titre, s katero smo ugotavljali katera je najmanjša količina vode v kateri bomo našli iskane bakterije. Spoznali smo se tudi z nekaj novimi gojišči in mikroorganizmi, ki rastejo v točno določenih pogojih. Namen te vaje je bil, da vidimo kateri mikroorganizmi so prisotni v vzorcih vode, in da vidimo in preverimo čistost vode, s posebno pozornostjo na patogenih organizmih. Z vajami smo končali ob 17.30, nato pa smo se odpravili do McDonaldsa, kjer smo se pošteno najdli. Nekateri so se odločili iti nazaj v hostel, drugi pa smo ostali in se z profesorico sprehodili do "Krakovega očesa," kjer smo si večerno mesto ogledali iz zraka. Po tem smo se napotili domov in se ustavili v lokalnem parku za otroke. Večer smo si popestrili z igranjem kart.

Preverjanje količine kisika z Winklerjevo metodo
Rut pridno pipetira

Val dela redčitveno vrsto

Naši najmlajši na otroških igralih